Jazykové menu

Ako podporuje nákup Apple?

Sorban állás az Apple előtt

Zmeňte svoj spôsob zmýšľania. Budete mať úspešnejšiu komunikáciu.

Ako je možné, že sú obrovské rozdiely medzi dvoma firmami, ktoré ponúkajú rovnaký produkt za rovnakú cenu?

Prečo je Apple úspešné a prečo a zaostávajú ostatné podniky popri nich?

Je však jeden spoločný bod v zmýšľaní a komunikácií vodcovských osobností a neuveriteľne úspešných podnikov.  Môže to byť aj pre Vás zaujímavé?

Pozrime sa čo je tá smiešne jednoduchá vec čo úspešné organizácie nasledujú.

Zlatý kruh („the golden circle“)

  The golden circle

  • Čo?

  • Ako?

  • Prečo?

 

Čiže:

Čo vyrábať? Ako to vyrobiť? Prečo to vyrobiť?

Každá firma vie, že čo by mala vyrábať alebo aké služby poskytovať. Apple napríklad v prvom rade vyrába počítače. Ich komunikácia ale nie je o tom, že „poďte a kúpte si od nás počítač, lebo to dobre funguje, dobre vyzerá a je moderný“.

Prečo?

Lebo Apple rozmýšľa naopak

Najdôležitejším bodom takéhoto zmýšľania je "Prečo".  Prečo robíte práve to, čo robíte? Prečo to vyrábate a prečo tak, ako to vyrábate?

Ak prevádzkujete vydavateľstvo kníh, Vašim cieľom nie je vydať knihu s tvrdým alebo mäkkým obalom, 100 alebo 10.000 stránkové, alebo vydať knihu s veľkosťou písma 12, s typom písma Times New Roman. Ale Vašim cieľom je, aby vedomosti boli ľahko dosiahnuteľné, aby ste geniálnym autorom zabezpečili možnosť publikovania a čitateľom zas dali to, po čom túžia: informácie.

Apple má „prečo“, aby dokázal aj nemožné. Aby vytvorilo niečo lepšie, než to, čo predtým už bolo. Realizujú to vďaka počítačom a zariadeniam - a to tak, aby ich dizajn bol jedinečný.

Ludia si nevyberajú to, čo ponúkate preto, lebo to potrebujú, ale preto, lebo sa vedia stotožniť s Vašimi cieľmi. Nekupujú to, čo vyrábate, ale kupujú to, kvôli čomu to vyrábate

„People don’t buy what you do, they buy why you do it” – hovorí Simon Sinek.

„Ale však ja predávam špongiu“

Ak si myslíte, že Váš výrobok uspokojuje len potreby, tak budete mať naozaj veľa práce s marketingom a s online komunikáciou.

Nepredávate špongiu, ale ponúkate čistotu a ľahšiu domácu prácu! Porozmýšľajte, že z podobných špongií by ste si ktorú zobrali z poličky? Tú žltú, alebo tú, ktorá zaručuje čistotu Vašich nádob?

Aký by mal byť Váš odkaz?

Stanovenie Vašich cieľov je ťažkou úlohou. Mali by ste k tomu poznať večný zákon o ľuďoch.

Každý nakupuje za seba, pretože bojuje sám za svoje ciele.

Ked Apple vydáva svôj nový iPhone, fanúšikovia nestoja už o deň sôr pred predajňou preto, aby podporovali ciele Apple. Ich cieľom je, aby boli prví - tak ako Apple. Firma chce inovovať najmodernejšie zariadenia a zákazníci ich chcú používať. Čiže každý chce byť prvý.

Nájdite takých zákazníkov, ktorí nakupovaním Vašich produktov pracujú na svojich cieľoch. Ak napríklad predávate produkt, ktorý šetrí životné prostredie, oslovte takých, pre ktorých je životné prostredie dôležité a oni s radosťou budú kupovať Váš produkt.

Sformulujte svoje myšlienky, prečo robíte to, čo robíte, aby Vás našli tí najvernejší zákazníci.

Zsuzsanna Langmár
Odborník obchodnej komunikácie

16-09-2014 10:59

Prihlásenie k odberu newslettra

Ako by ste mohli mať úspešnejšiu webstránku?
Chceli by ste sa dozvedieť viac o zvýšení jej účinnosti, o sociálnych sietiach?
Prihláste sa na odber našich newslettrov!

Prečo si zvoliť nás?

  • Superrýchla analýza v priebehu 1 minúty.
  • Podrobná analýza na základe viac ako 80 kritérií.
  • Cenovo výhodný, presný SEO nástroj.
  • Obsahuje spoľahlivé, veľakrát testované riešenia.
  • Analýzy sú priebežne prispôsobené zmenám zásad SEO.

Košík

Obsah košíka 0 produkt
Celkom 0,00 EUR
Bezár
Kupón ste úspešne vložili do košíka

Aké výsledky dostanete?

Index robot