Jazykové menu

Hustota kľúčových slov

Hustota kľúčových slov

Vyhľadávače získajú informácie o webstránke na základe počtu najviac používaných a najčastejšie sa vyskytujúcich slov a ich porovnaním s inými faktormi (popis, titulka), že o čom je stránka a na aké slová sa má objaviť vo výsledkoch vyhľadávačov. Pri vytváraní obsahu je preto dôležité, aby v texte bolo čo najviac kľúčových slov. Spolu so synonymami však ich výskyt má byť percentuálne max. okolo 2%. Keď používate kľúčové slová častejšie, to už môže pôsobiť umelo.

Prihlásenie k odberu newslettra

Ako by ste mohli mať úspešnejšiu webstránku?
Chceli by ste sa dozvedieť viac o zvýšení jej účinnosti, o sociálnych sietiach?
Prihláste sa na odber našich newslettrov!

Prečo si zvoliť nás?

  • Superrýchla analýza v priebehu 1 minúty.
  • Podrobná analýza na základe viac ako 80 kritérií.
  • Cenovo výhodný, presný SEO nástroj.
  • Obsahuje spoľahlivé, veľakrát testované riešenia.
  • Analýzy sú priebežne prispôsobené zmenám zásad SEO.

Košík

Obsah košíka 0 produkt
Celkom 0,00 EUR
Bezár
Kupón ste úspešne vložili do košíka

Aké výsledky dostanete?

Index robot