Jazykové menu

Čo by ste mali vedieť o obsahovom indexe

Čo je obsahový index?

Pomocou obsahového indexu získate náhľad na tie vlastnosti testovanej webstránky, ktoré ukazujú na správne používanie slov, počet obsahových a vnútorných odkazov a na ideálne pomery pre vyhľadávacie roboty.

Súčasný trend na Goole je, že "obsah je kráľom", webstránka musí byť tvorená pre návštevníkov a nie pre vyhľadávacie roboty! Tento cieľ by chceli dosiahnuť priebežnými úpravami, čiže aby nebolo možné algoritmus vyhľadávania spoznať a tým aj ho ovplyvniť.

Nakoľko algoritmy na určenie výsledkov vyhľadávania sa nepretržite menia, dlhodobo je účelné prevádzkovať kvalitné webstránky ( aj obsahovo, aj technicky kvalitné ), lebo takéto stránky budú mať stále dobré umiestnenie.

Pri obsahovom indexe vzniknuté problémy vo väčšine prípadov majiteľ stránky vie sám opraviť, pomocou zmien v textoch, odkazoch a v obrázkoch!

Odkiaľ berie SEOseeker údaje k testovaniu a k čomu ich prirovnáva?

Testovacie nástroje SEOseeker testujú len také prvky, ktoré sú voľne k dispozícii na internete:

  • Na webstránke sa vyskytujúce HTML, CSS, JavaScript, XML a ich nepriame technologické vlastnosti
  • Obsahovo špecifické vlastnosti obrázkov
  • Počet zaindexovaných stránok získame priamo zo serverov Google a Bing
  • Rýchlosť a kontrolu zobrazenia, kontrolu rozmerov obrázkov a ich počtu na rôznch displejoch robíme na emulátoroch zobrazenia, ktoré sme vyvinuli my

O výrazoch napísaných hrubým písmom nájdete ďalšie informácie v odbornom slovníku!

Väčšinu údajov a výsledkov získavame na základe skúseností a hlavne na základe konvenčných princípov SEO optimalizácie.

Výsledky zamerané na špecifické ciele môžu byť iné, ako hodnoty prislúchajúce k prirodzenej téme webstránky - preto tieto hodnoty sú len DOPORUČENIA!!!

Význam slova SEO v chápaní tímu SEOseeker:

Search Engine Optimization = SEO

Umiestnenie obsahu na webstránke v takej štruktúre a v takom pomere, aby uspokojili očakávania aj návštevníkov aj vyhľadávacích robotov ( crawler ), ktoré testujú webstránku. Vo výsledkoch vyhľadávania to zabezpečí popredné miesta.

Neexistuje len jeden vyhľadávací robot

  • vyhľadávače obsahu: Google, Bing, Ask, atď.
  • vyhľadávače obrázkov: Google, Excite, Dogpile, atď.
  • vyhľadávače sociálnych sietí: Facebook, Pinterest, atď.
  • iné vyhľadávače: metavyhľadávače, vyhľadávače na špeciálne témy, vyhľadávače v rámci systému

Zvláštna kategória, ale patrí to k optimalizácii:

  • URL knižnice vytvorené ľudskou pomocou: ako sú napr. .......... atď.

a ciele sú rôzne, čiže aj z tohoto vidieť, že jednotná, univerzálna SEO teória neexistuje!

Cieľom SEO je však v každom prípade: pre cieľovú skupinu musíte byť  ľahko dostupný a ľahko poznateľný.

Aký výsledok je považovaný ako dobrý?

Tu sa nesnažíme o minimálnu hodnotu! Čím vyšší, tým lepší!

Neexistuje priemerná hodnota, výsledky sa pohybujú na veľmi širokej stupnici. Závisí to aj od témy, aj od cieľovej skupiny, kde sa nachádza prah.

Doporučené hodnoty udávame len pri technologickom indexe!

Najviac je relevantný, ak sa stránka umiestni nad konkurenčnými stránkami s podobnou tematikou.

Naše doporučenie:

Do optimalizácie sa dajte až po testovaní konkurencie a po analýze kľúčových slov!

 

 



Prihlásenie k odberu newslettra

Ako by ste mohli mať úspešnejšiu webstránku?
Chceli by ste sa dozvedieť viac o zvýšení jej účinnosti, o sociálnych sietiach?
Prihláste sa na odber našich newslettrov!

Prečo si zvoliť nás?

  • Superrýchla analýza v priebehu 1 minúty.
  • Podrobná analýza na základe viac ako 80 kritérií.
  • Cenovo výhodný, presný SEO nástroj.
  • Obsahuje spoľahlivé, veľakrát testované riešenia.
  • Analýzy sú priebežne prispôsobené zmenám zásad SEO.

Košík

Obsah košíka 0 produkt
Celkom 0,00 EUR
Bezár
Kupón ste úspešne vložili do košíka

Aké výsledky dostanete?

Index robot