Jazykové menu

Od stromu nevidieť les – PPC na Amazone

Pre majiteľov webshopov môže byť skvelou príležitosťou vytúpiť na medzinárodný trh resp. pre tých, ktorí už distribuujú svoje produkty aj v medzinárodnom merítku je výbornou metódou na zvýšenie počtu zákazníkov Amazon Product Ads.

Amazon asi nebudeme musieť predstaviť ani užívateľom: ako Ebay, aj on je veľmi populárny. Kto už je zvyknutý na nákupy na internete, okrem domácich stránok samozrejme sa pozrie ja na ponuky na Ebay resp. na Amazone. Ale z ponukovej stránky môžeme odsledovať aj jednotlivé dopyty?

Svoje reklamy produktov na Amazone môžete umiestniť na cielené miestá: na podstránkach jednotlivých produktov, v blízkosti vyhľadávacieho motora, pri nákupnom boxe. Môžu to byť bannery, zoznamy produktov, promočné produkty - Váš marketingový odkaz tu zastihne naozaj vhodné publikum, v dostatočnom počte a cez vhodný kanál.

Vedeli ste, že Váš produktový katalóg môžete nahrať už aj manuálne, alebo aj cez FTP? Ak ste užvoľakedy použili Google Base, svoje produkty v tom istom formáte môžete preposlať aj na Amazon. V provnaní s GoogleAdwords, yandex, CPC reklamami na Facebooku alebo na  Etargete to ru máte oveľa ľahšie, lebo nemusíte nastaviť žiadne texty svojich reklám, alebo kľúčové slová: Amazon inzeráty generuje pomocou nahratých produktových informácií. Ešte jedno uľhčenie pre Vás: nemusíte nastavovať ani cieľovú skupinu, nakoľko Vaše reklamy sa objavia na stránkach s podobnými produktami. Hneď ako nastvíte rozpočet, reklamy už aj štartujú. A áno, real-time, ako na Adwords. Nie je schválenie, čakacia doba ako na Facebooku alebo yandex.

Ako to pracuje?

Nahráte svoj katalóg, nastavíte rozpočet. Kupujúci uvidia Vašu reklamu, kliknú na ňu a už sú aj na Vašej webstránke. Platíte za kliky a kupujúci objednávajú na Vašej webstránke.

Tip:

Nastavte zobrazenie Vašej reklamy na všetky možnosti, čiže môže sa objaviť aj na podstránkach produktov, aj pri vyhľadávacom motori, pri nákupnom boxe, aj na banneri a sledujte, ktorá reklama aký účinok má. Na základe výsledkov potom sa rozhodnete, že na ktorý typ reklamy koľko peňazí ponúkate.

Prečo sme Vám to všetko povedali?

Lebo využívajúc popularitu Amazonu naďalej Vy riadite zážitok z nákupu - a na svojej webstránke. Tí,ktorí budú nakupovať na Amazone, tí nakupujú priamo od Vás čiže sa stanú časťami okruhu Vašich zákazníkov.

Čiže: Vy by ste to vyskúšali?

PS: „Samozrejme” aj na Amazone sú display reklamy, k nim sa môžete dostať u Amazon Media Group.

Dénes Vanda

SEO odborník

09-09-2014 14:27

Prihlásenie k odberu newslettra

Ako by ste mohli mať úspešnejšiu webstránku?
Chceli by ste sa dozvedieť viac o zvýšení jej účinnosti, o sociálnych sietiach?
Prihláste sa na odber našich newslettrov!

Prečo si zvoliť nás?

  • Superrýchla analýza v priebehu 1 minúty.
  • Podrobná analýza na základe viac ako 80 kritérií.
  • Cenovo výhodný, presný SEO nástroj.
  • Obsahuje spoľahlivé, veľakrát testované riešenia.
  • Analýzy sú priebežne prispôsobené zmenám zásad SEO.

Košík

Obsah košíka 0 produkt
Celkom 0,00 EUR
Bezár
Kupón ste úspešne vložili do košíka

Aké výsledky dostanete?

Index robot