Jazykové menu

Presmerovanie mobilov

Presmerovanie mobilov

Kým smartfóny neboli až také rozšírené, bol zaužívaný postup, že pre mobilné zariadenia sa webstránky zobrazili na inej URL adrese, s iným (chudobnejším) obsahom. Tento postup sa nazýva presmerovanie mobilného prehliadača na báze identifikátora mobilných telefónov (user agent). Teraz však Google na základe princípu rovnocennosti uprednostní radšej responzívne (mobile-friendly) stránky, ktoré sú napísané tým istým kódom a fungujú na tej istej adrese.

Prihlásenie k odberu newslettra

Ako by ste mohli mať úspešnejšiu webstránku?
Chceli by ste sa dozvedieť viac o zvýšení jej účinnosti, o sociálnych sietiach?
Prihláste sa na odber našich newslettrov!

Prečo si zvoliť nás?

  • Superrýchla analýza v priebehu 1 minúty.
  • Podrobná analýza na základe viac ako 80 kritérií.
  • Cenovo výhodný, presný SEO nástroj.
  • Obsahuje spoľahlivé, veľakrát testované riešenia.
  • Analýzy sú priebežne prispôsobené zmenám zásad SEO.

Košík

Obsah košíka 0 produkt
Celkom 0,00 EUR
Bezár
Kupón ste úspešne vložili do košíka

Aké výsledky dostanete?

Index robot