Jazykové menu

Relevancia kľúčových slov

Relevancia kľúčových slov

Najčastejšie používané slová, výrazy (v obsahu, v meta tagoch, v titulkách) by mali odzrkadliť profil Vašej webstránky. Vyhľadávače ich berú ako smerodajné, že „o čom je" webstránka a na ktoré slová a výrazy by sa mala objaviť vo výsledkoch vyhľadávania. Poznámka: Google so značkami sa inak chová aj prípade relevancie, tie majú prednosť vo výsledkoch vyhľadávania.

Prihlásenie k odberu newslettra

Ako by ste mohli mať úspešnejšiu webstránku?
Chceli by ste sa dozvedieť viac o zvýšení jej účinnosti, o sociálnych sietiach?
Prihláste sa na odber našich newslettrov!

Prečo si zvoliť nás?

  • Superrýchla analýza v priebehu 1 minúty.
  • Podrobná analýza na základe viac ako 80 kritérií.
  • Cenovo výhodný, presný SEO nástroj.
  • Obsahuje spoľahlivé, veľakrát testované riešenia.
  • Analýzy sú priebežne prispôsobené zmenám zásad SEO.

Košík

Obsah košíka 0 produkt
Celkom 0,00 EUR
Bezár
Kupón ste úspešne vložili do košíka

Aké výsledky dostanete?

Index robot