Jazykové menu

Zmena vzhľadu tituliek vo výsledkoch vyhľadávania v Google

seosiker kereső találati lista

Google nedávno zmenil vzhľad zobrazenia tituliek vo výsledkoch vyhľadávania.

Vo vysvetlivkách sme už spomenuli, že Title tag by nemal byť dlhší ako 70 znakov. Ako to môžeme vidieť aj pri posledných zmenách, vo výsledkoch vyhľadávania v Google titulky môže mať rôzny počet znakov. 70 znakov je však hornou hranicou, platí to hlavne pri tých titulkách, ktoré obsahujú veľa "tenkých" znakov ( napr. i, í ) a vahľadávanie je smerované na krátke slovo.

Aké sú viditeľné zmeny?

1. Ak niekto napíše jedno slovo alebo výraz do vyhľadávača, zobrazí sa to zvýraznene aj vo výsledkoch, ako aj v titulke a nie hocijako: obrovskými písmenami, ktoré spôsobia skrátenie viditeľnej dĺžky zobrazovaného textu.

2. Úzke znaky: i, l zaberajú menej miesta v titulke, ako napr. m alebo w, čiže používaním viac znakov i, l celkový počet zobrazovaných znakov môže byť vyšší.

3. Ak v Title tagu je taký text, ktorý ste napísali veľkými písmenami, tak sa to zobrazí presne tak. Ak práva sa na to aj vyhľadáva, tak sa zobrazia nie že len veľké písmená, ale - ak sa to ešte aj zhoduje s vyhľadávaným slovom - bude to aj zvýraznené a môže to zabrať to až dvakrát toľko miesta, ako keby ste to napísali malými písmenami.

Význam Title tagu: je to prvá veta, ktorú uvidí návštevník, ak niečo hľadá na Vašej stránke. Tu je príležitosť, aby ste ho "chytili" a stručným textom s kľúčovými slovami mu predstavili, o čom je vlastne Vaša web-stránka. Musíte sa snažiť o to - aj so zohľadnením "nebezpečenstva" vyššie uvedeného zvýraznenia - aby bolo vidieť čo najviac znakov vo výsledkoch vyhľadávania.

Na stránke http://moz.com/blog/new-title-tag-guidelines-preview-tool môžete vidieť aj štatistiky. Zohľadnili sa výsledky viac tisícov vyhľadávaní a výsledkom je to, že počet znakov v priemerne viditeľnej titulke sa znížil na 57 - 58, čo v extrémnych prípadoch ( veľké písmená, dlhé vyhľadávacie výrazy ) sa môže znížiť až na 42 viditeľných znakov.

Aký dlhý je Title tag Vašej webstránky? Čo ste tam napísali? Urobte si analýzu Vašej web-stránka na SEOseeker.sk a dozviete sa!

 

Szilvia Éles

SEO odborník

16-09-2014 10:18

Prihlásenie k odberu newslettra

Ako by ste mohli mať úspešnejšiu webstránku?
Chceli by ste sa dozvedieť viac o zvýšení jej účinnosti, o sociálnych sietiach?
Prihláste sa na odber našich newslettrov!

Prečo si zvoliť nás?

  • Superrýchla analýza v priebehu 1 minúty.
  • Podrobná analýza na základe viac ako 80 kritérií.
  • Cenovo výhodný, presný SEO nástroj.
  • Obsahuje spoľahlivé, veľakrát testované riešenia.
  • Analýzy sú priebežne prispôsobené zmenám zásad SEO.

Košík

Obsah košíka 0 produkt
Celkom 0,00 EUR
Bezár
Kupón ste úspešne vložili do košíka

Aké výsledky dostanete?

Index robot